زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: خداوند می‏ فرماید:

< ای فرزند آدم اگر چشمت‏ بخواهد تو را به حرام وادار کند ، من پلک‏ها را در اختیار تو قرار داده ‏ام ؛ پس آن‏ها را فروبند >

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

۰

نظر مجله فرانسوی اکومد در مورد وضعیت ارایش در ایران :


صورتهایی که دیگر واقعی و دلنشین نیستند . زنان ایرانی چهره خودرا پشت نقاب سنگینی از آرایش و عمل زیبایی مخفی می کنند.

جای تعجب دارد زنان این کشورعلی رغم آموزه های دینی خود شبیه "پورن استارها" و ستاره های فیلم های پورنوآمریکایی آرایش می کنند .

این جور صورت ارایی هایی تنها در فیلم های سکسی دیده می شود ما در خیابانهای اروپا بسیار کم با چنین مواردی روبرو میشویم.

در ایران صورت زنان بیشتر از آنکه حس خوبی القا کند حس شهوت را برانگیخته می کند. خردید و فروش کتاب در مقابل خرید و فروش لوازم آرایشی بسیار بسیار کم ناچیز جلوه می کند.

در ایران مقدار خرید و فروش یکسال کتاب برابر است با میزان خرید و فروش یک روز یا نیمه ایی از روز ابزار ارایش ، این یعنی جهان سوم جایی که مردم آن نسبت به شعور خود بی تفاوت تر از ظاهر خود هستند.

 

 
 
دخترک رو به من کرد و گفت:واقعا آقا؟!

گفتم:ببخشید چی واقعا؟!

گفت:واقعا شما بچه بسیجی ها از دخترای چادر به سر بیشتر از ما خوشتون میاد!

گفتم:بله

گفت:اگه آره، پس چرا پسرایی که از ما ها خوششون میاد از  کنار ما که میگذرند محو ما میشن،

ولی همین خود تو و امثال تو از چند متری یه دختر چادری که رد میشیدفقط سر پایین میندازید و رد میشید!

گفتم: آره راست میگی، سر پایین انداختن کمه!

گفت:کمه؟ببخشید متوجه نمیشم؟

گفتم: برای تعظیم مقابل حجاب حضرت زهرا(س) باید زانو زد حقاکه سرپایین انداختن کم است ...



          .تصاویر زیباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

          

[ یکشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ] [ 14:24 ] [ یک زن فدایی رهبر ] [ 10 نظر ]
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
حسین کازرونی