زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: خداوند می‏ فرماید:

< ای فرزند آدم اگر چشمت‏ بخواهد تو را به حرام وادار کند ، من پلک‏ها را در اختیار تو قرار داده ‏ام ؛ پس آن‏ها را فروبند >

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۷ ق.ظ

۰

من خانواده ام را دوست دارم

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۷ ق.ظ
 
همایش روز ملی حجاب و عفاف عصر دوشنبه ۲۱ تیر در میدان آزادی تهران برگزار شد.به منظور پاسداشت اندیشه و گرامیداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی از ۱۹ تا ۲۵ تیر به نام " هفته عفاف و حجاب " نامگذاری شده و برنامه های متنوع فرهنگی در این هفته برگزار می شود.
 

 *** من خانواده ام را دوست دارم ***

 *** من خانواده ام را دوست دارم ***

 *** من خانواده ام را دوست دارم ***

 *** من خانواده ام را دوست دارم *** 

 

  *** من خانواده ام را دوست دارم ***

 

 *** من خانواده ام را دوست دارم *** 




 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۴