زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: خداوند می‏ فرماید:

< ای فرزند آدم اگر چشمت‏ بخواهد تو را به حرام وادار کند ، من پلک‏ها را در اختیار تو قرار داده ‏ام ؛ پس آن‏ها را فروبند >

طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۱۳ ب.ظ

۰

مدرسه روستایی در کردستان

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۱۳ ب.ظ

 



در مناطق دورافتاده و محروم کشور تحصیل برای برخی دانش آموزان مسیر دشواری دارد. برخی از آنان تنها قادرند مقاطع ابتدایی را طی کنند و در نهایت ترک تحصیل می‌کنند و برای کمک به خانواده به کارگری می پردازند. دختران نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برخی از آنان ناچارند در سنین کم به جای تحصیل، تن به ازدواج دهند یا در خانواده به والدین در تهیه مایحتاج کمک کنند.

این گزارش تصویری شرح حال جوانان و دانش آموزان روستای گلان در استان کردستان است.

 


تعدادی از دختران مقطع متوسطه اول و دوم روستای پیرصفا در حال برگشت به خانه هستند.

آنها در مریوان تحصیل می کنند. 6 نفر از دختران در مقطع متوسه اول (راهنمایی) و 3 دختر در مقطع متوسطه دوم (دبیرستان) تحصیل می‌کنند.

50 درصد هزینه سرویس رفت و آمد آنها توسط والدین و 50 درصد دیگر توسط آموزش و پرورش پرداخت می‌شود.

    در مناطق دورافتاده و محروم کشور تحصیل برای برخی دانش آموزان مسیر دشواری دارد. برخی از آنان تنها قادرند مقاطع ابتدایی را طی کنند و در نهایت ترک تحصیل می‌کنند و برای کمک به خانواده به کارگری می پردازند. دختران نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برخی از آنان ناچارند در سنین کم به جای تحصیل، تن به ازدواج دهند یا در خانواده به والدین در تهیه مایحتاج کمک کنند.  این گزارش تصویری شرح حال جوانان و دانش آموزان روستای گلان در استان کردستان است.     تعدادی از دختران مقطع متوسطه اول و دوم روستای پیرصفا در حال برگشت به خانه هستند. آنها در مریوان تحصیل می کنند. 6 نفر از دختران در مقطع متوسه اول (راهنمایی) و 3 دختر در مقطع متوسطه دوم (دبیرستان) تحصیل می‌کنند. 50 درصد هزینه سرویس رفت و آمد آنها توسط والدین و 50 درصد دیگر توسط آموزش و پرورش پرداخت می‌شود.