زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: خداوند می‏ فرماید:

< ای فرزند آدم اگر چشمت‏ بخواهد تو را به حرام وادار کند ، من پلک‏ها را در اختیار تو قرار داده ‏ام ؛ پس آن‏ها را فروبند >

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است


به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه؛ شنیدن یک خبر و دیدن یک عکس و فیلم در لابه‌لای همه خبرهای مرتبط با بازیگران و هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون طی ساعات گذشته بسیار مسرت‌بخش بوده است.

در حالی که عکس‌های آتلیه‌ای بسیاری از بازیگران زن به وفور در اینترنت وجود دارد و هر روز نیز بر تعداد آن با انواع و اقسام آرایش‌ها افزوده می‌شود، یکی از بازیگران زن ایران با شجاعتی مثال‌زدنی رسما اعلام کرد که از حالا تا زمانی که به زیر خاک برود، حجابش چادر خواهد بود. «الهام چرخنده» که مردم ایران بیشتر او را با نام «زیور» در سریال «آوای باران» می‌شناسند، چند ماهی است که به دلیل اتخاذ برخی مواضع در رسانه‌ها حضور فعالی دارد.


ماجرا از آن‌جا آغاز شد که در روزهای نخست سال او با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی، سال نو را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت و البته مورد هجمه جریان روشنفکری در سینما قرار گرفت، رسانه‌های بیگانه او را تخریب کردند، کسی شیشه‌های اتومبیل‌اش را خرد کرد و ... او اما حالا تیر خلاصی را به همه کسانی که سعی داشتند تا در مواضع جدید او تغییری به‌وجود آورند، زد تا دیگر حرفی در میان نباشد؛ چرخنده در مقابل دوربین، رسما اعلام کرد که برای همیشه چادری خواهد بود.


چادر او حالا بیشتر از این‌که یک نشانه برای حجاب باشد، یک پرچم است در جبهه فرهنگی. اگرچه نباید چادری شدن او را در وهله اول سیاسی تحلیل کرد بلکه یک حرکت فرهنگی با پیام‌های سیاسی مشخص است اما مقایسه این اقدام قابل تقدیر او با اقدام سخیف فریبا داوودی مهاجر در صدای آمریکا، می‌تواند پیام‌های معناداری داشته باشد.


داوودی مهاجر چند سال قبل به دلیل اعتراض به جمهوری اسلامی ایران! در برنامه پارازیت صدای آمریکا رسما کشف حجاب کرد تا نشان دهد که برای ضدیت با نظام حتی حاضر است امری که از کوچکی با آن بزرگ شده است را هم از بین ببرد تا بلکه بیشتر مورد توجه دشمنان ایران قرار بگیرد. او که سال‌ها مشاور دولت خاتمی بود، حالا در آمریکا سعی دارد تا هر روز عکس‌های جدیدی از وضعیت بی‌حجاب خود منتشر کند تا بیعتش با دشمنان ایران قوی‌تر از گذشته شود!


داستان غریبی است؛ یکی رسما اعلام می‌کند که بی‌حجاب شده و دیگر رسما می‌گوید که حجابش چادر خواهد بود.الهام چرخنده حالا چادر را برگزیده و گفته است که تا آخر عمر این حجابش خواهد بود. این‌که اهمیت حجاب برتر از سوی یک بازیگر رسما اعلام می‌شود، مهم‌تر از این است که او بتواند بر عهده خود وفادار بماند یا نه. به هر حال اما شجاعت او قابل تقدیر بوده و هست. چادر بر او مبارک باشد انشاء‌الله



منبع : شیرازه



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۲
حسین کازرونی

به گزارش سحاب نیوز به نقل از تسنیم به مناسبت هفته شیراز و به همت زیباسازی شهرداری شیراز بر ۷۰۰ مترمربع از دیوارهای شیراز موضوع عفاف و حجاب و رمضان نقش بست.

در این مسابقه ۵۵ گروه ۱ تا ۳ نفره با ۶۶ پانل مسابقه ای  باهم به رقابت پرداختند و موضوع رمضان و عفاف و حجاب را بر  ۷۰۰ مترمربع از فضای شهری شیراز  نقاشی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به نقل از : سحاب نیوز

 


برچسب‌ها: نقش حجاب بر۷۰۰ متر مربع از دیوارهای شیراز, عکس
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۸
حسین کازرونی

 

اسمش شد مـــــــــــد!!!


شلوار لــــــی را برایمان فرستادند ، اول زیاد هم بــــد نبود،

بعد شد آفـــــــــت غیرت و حیا

پسرانه اش از بالا کوتاه شـــد و دخترانه اش از پایین

چادر شــد مانتو های بلند،مانتو ها ذره ذره آب رفت،

حالا دیگر باید آن را بلــــــــــوز

نامید،چادر چادری ها هم کم کم تبدیل به شنــــــل شده،

یا آنقــــــدر نازک که

بودنش طعنه ایست به نبودنش

حالا که دیگر شلـــــوار جایش را به ساپـــورت داده،

روسری ها هم که از عقب و جلو آب رفته!

مانده ام فردا فرزندان این نســــــل هنوز هم

مـــــــــــــــــادر

را اسوه پاکی و

پــــــــــــــــــــدر

را مظهر مردانگی میدانند؟!!!

 

 


برچسب‌ها: شلوار لی, محجبه, اعتراض به بد حجابی, چادر اسلامی
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۷
حسین کازرونی