زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: خداوند می‏ فرماید:

< ای فرزند آدم اگر چشمت‏ بخواهد تو را به حرام وادار کند ، من پلک‏ها را در اختیار تو قرار داده ‏ام ؛ پس آن‏ها را فروبند >

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۱۶ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است



 وَقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَیَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُیُوبِهِنَّ وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِی إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِی أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَکَتْ أَیْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِینَ غَیْرِ أُولِی الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلَى عَوْرَاتِ النِّسَاءِ وَلَا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ مَا یُخْفِینَ مِنْ زِینَتِهِنَّ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِیعًا أَیُّهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ
سوره نور  آیه (31) 

 

و به زنان با ایمان بگو :
دیدگان خود را [ از هر نامحرمى ‌] فرو بندند و پاکدامنى ورزند و زیورهاى خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعاً از آن پیداست.
و باید روسرى خود را بر گردن خویش [فرو ] اندازند ،
و زیورهایشان را جز براى شوهرانشان
یا پدرانشان
یا پدران شوهرانشان
یا پسرانشان
یا پسران شوهرانشان
یا برادرانشان
یا پسران برادرانشان
یا پسران خواهرانشان
یا زنان [همکیش‌] خود یا کنیزانشان
یا خدمتکاران مرد که [از زن‌] بى‌نیازند
یا کودکانى که بر عورتهاى زنان وقوف حاصل نکرده‌اند ، آشکار نکنند؛
و پاهاى خود را [به گونه‌اى به زمین‌] نکوبند
تا آنچه از زینتشان نهفته مى‌دارند معلوم گردد.
اى مؤمنان، همگى [از مرد و زن‌] به درگاه خدا توبه کنید ،
امید که رستگار شوید.




سوره نور  آیه 31



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۴
حسین کازرونی



به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی مرودشت: اردوهای طرح هجرت 3 به مدت 10 روز در مدارس دخترانه شهرستان مرودشت برگزار گردید و بیش از 100 نفر از دانش آموزان دختر بسیجی با رنگ آمیزی و نقاشی در کلاسها، پنجره ها، کلاسها و دیوار مدارس به مرمت و زیباسازی فضاهای آموزشی پرداختند.

تصاویری که در زیر مشاهده میکنید اجرای طرح هجرت 3 در مدارس دخترانه شهید برزگر، شهدای خیبر و علامه حلی می باشد.

مدرسه شهدای خیبر و علامه حلی


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۴۴
حسین کازرونی
با حضور بیش از 6 هزار بانوی شیرازی ، تجمع بزرگ رهروان زینبی در آستان مقدس سیدعلاء الدین حسین (ع) شیراز به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز برگزار گردید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۳۰
حسین کازرونی

مراسم تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام در دانشگاه پیام نور کرج برگزار شد. یکی از این شهدا در عملیات والفجر 8 و دیگری در عملیات خیبر شهید شده بودند.


منبع : ایسنا















موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۹:۰۲
حسین کازرونی

 

دیدار مادر شهید قربان ناظری با فرزندش بعد از سی و سه سال انتظار  

 

دیدار مادر شهید قربان ناظری با فرزندش بعد از سی و سه سال انتظار


منبع : خبرگزاری دانشجو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۵ ، ۲۲:۳۸
حسین کازرونی

دریافت فایل



اگر میخواهید چراغ دین اسلام خاموش شود دختران و زنان مسلمان را نیمه عریان از خانه به بیرون بکشید و زمینه حضور گسترده آنها را در ادارات، پارک ها، فروشگاه ها و …. را فراهم کنید و همین که مردان مسلمان این پیکر ها و قیافه ها را دیدند و رابطه بر قرار کردند دینشون از بین می رود و اسلام با بی حجابی کامل زنان نابود می شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۰:۵۹
حسین کازرونی



در منطقه مسیحی نشین دمشق به نام باب توما، محله کوچک و متفاوتی وجود دارد به نام «حیّ امام جعفر صادق» که شامل خیابانی باریک به طول کمتر از یک کیومتر و کوچه پس کوچه های پیچ در پیچ و چسیبده به هم است.

ساکنان این محله که در میان دو منطقه امویان و مسیحیان واقع شده، همگی شیعه هستند و سرتاسر آن پر شده است از تصاویر شهدای نبرد با تکفیری ها، عکس ها و نمادهای حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله، حضرت ایت الله خامنه ای و امام خمینی.

«حیّ امام جعفر صادق» اگرچه کوچک است اما حدود 70 شهید مدافع حرم دارد که متوسط سنی آنها 20 تا 25 سال است.


عکس: علی خارا








موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۷:۳۶
حسین کازرونی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که پرونده جرایم جنسی بیل کلینتون به خودی خود سنگین است، بی‌بی‌سی فارسی نیز با یک اشتباه در ترجمه جرمی دیگر به این جرایم افزود.



بنابراین گزارش، در جریان مناظره دوم دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان و هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات، آقای ترامپ در پاسخ به حملاتی که در خصوص انتشار یک فایل ویدئویی از حرف‌های سخیف وی در خصوص زنان به دفاع از خود پرداخت. وی در این دفاعیات، ضمن حملات تند به بیل کلینتون، همسر هیلاری و رئیس‌جمهور سابق آمریکا، به داستانی اشاره کرد که به دوران 27 سالگی خانم کلینتون بازمی‌گشت. متن کامل مناظره به زبان انگلیسی اینجا قابل دسترسی است.


ترامپ چنین گفت:

One of the women, who is a wonderful woman, at 12 years old, was raped at 12. Her client she represented got him off, and she’s seen laughing on two separate occasions, laughing at the girl who was raped. Kathy Shelton, that young woman is here with us tonight

ترجمه این بخش از سخنان ترامپ به شرح زیر است:


«یکی از زنان که زن فوق‌العاده‌ای است، در سن 12 سالگی، مورد تجاوز قرار گرفت. وکیل شخص متجاوز که او [هیلاری کلینتون] بود، او را نجات داد و هیلاری کلینتون در دو موقعیت جداگانه در حال خنده دیده شد، خنده به دختری که مورد تجاوز قرار گرفته بود. «کتی شلتون»، امشب در اینجا با ماست.»


داستان کتی شلتون از این قرار بود که در سال 1975 و در 12 سالگی مورد تعرض یک مرد 41 ساله به‌نام «توماس آلفرد تیلور» قرار گرفت. خانم کلینتون که آن زمان 27 سال داشت و حقوق‌دان بود، وکالت تیلور را به عهده گرفت و موفق شد جرم او را از «تجاوز درجه اول» به «لمس غیرقانونی کودک زیر 14 سال» تقلیل دهد. تیلور سپس به یک‌سال زندان محکوم شد که تنها 10 ماه آن را تحمل کرد. تیلور در سال 1992 از دنیا رفت اما خانم شلتون اکنون 54 ساله است.



با این حال، ترجمه بی‌بی‌سی فارسی از این مطلب چنین بود که آقای کلینتون به یک دختر 12 ساله تجاوز کرده است. بی‌بی‌سی فارسی در ترجمه سخنان ترامپ که اینجا قابل دسترسی است (13:47 تا 14:37، آخرین دسترسی فارس در ساعت 20 مورخ 19 مهر 95) گفت: «یکی از اون زنها که یک زن خیلی خوبی بود. 12 سالش اون موقع بیشتر نبود. در سن 12 سالگی مورد تجاوز بیل کلینتون قرار گرفت اما هیلاری کلینتون اجازه داد که اون تبرئه بشه و در 2 مورد به اون دختره خندید ولی اون خانم الان بین ما اینجا هست.» توئیتر بی‌بی‌سی فارسی (تائید شده با تیک آبی) هم این ترجمه را تائید می‌کند (عکس فوق).


اشتباه بی‌بی‌سی فارسی باعث شد تا برخی رسانه‌های فارسی‌زبان داخلی هم به اشتباه افتاده و از تجاوز کلینتون به دختری 12 ساله خبر دهند.



به نقل از : فارس

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۷:۲۷
حسین کازرونی
مراسم عزاداری تاسوعای حسینی صبح سه شنبه ، بیستم مهرماه 1395 با حضور گسترده عاشقان حضرت ابوالفضل العباس (ع) در میدان امام حسین تهران برگزار شد.




























موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۷:۱۷
حسین کازرونی







موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۵ ، ۲۰:۳۴
حسین کازرونی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۵ ، ۱۹:۱۹
حسین کازرونی

به گزارش خبرنگار گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که شب گذشته در برج میلاد برگزار شد، میزبان دو مهمان بسیار ویژه بود.


فاطمه مغنیه، فرزند شهید عماد مغنیه که سازمان سیا در آمریکا اعتراف کرد بیشترین لطمه را طی دهه گذشته از این شهید حزب الله لبنان دریافت کرده است و زینب سلیمانی دختر سردار قاسم سلیمانی که بی‌شک گروه های تکفیری و تروریستی از این اسوه مقاومت ضربه‌های فروانی را دریافت کردند، مهمانان ویژه این مراسم بودند.





منبع : فارس


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۸:۰۳
حسین کازرونی





ز دست دیده و دل هر دو فریاد

که هر چه دیده بیند دل کند یاد


بسازم خنجری نیشش ز فولاد

زنم بر دیده تا دل گردد آزاد



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۵ ، ۲۰:۰۳
حسین کازرونی




عطر افشانی و غبار روبی از قبور مطهر شهدای شیراز به مناسبت هفته دفاع مقدس 1395



عطر افشانی و غبار روبی از قبور مطهر شهدای شیراز به مناسبت هفته دفاع مقدس 1395




عطر افشانی و غبار روبی از قبور مطهر شهدای شیراز به مناسبت هفته دفاع مقدس 1395



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۴
حسین کازرونی