زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: خداوند می‏ فرماید:

< ای فرزند آدم اگر چشمت‏ بخواهد تو را به حرام وادار کند ، من پلک‏ها را در اختیار تو قرار داده ‏ام ؛ پس آن‏ها را فروبند >

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است


به گزارش اترک نیوز به نقل از مجله خبری اینترنتی ساجده، به مناسبت هفته بسیج از بانوی موفقی که به مدت 18 سال عضویت فعال در بسیج داشته دعوت به عمل آورده ایم که در ادامه تقدیم تان می کنیم :

خودتان را معرفی کنید:

گلبانو ایرانی هستم که در منزل نازنین صدا یم می زدند تا اینکه حدود شش ماه قبل نام شناسنامه ای ام را هم به نازنین تغییر دادم . متولد 1347 دارای مدرک تحصیلی لیسانس الهیات و فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی هستم. تخلص شعری ام شیدا است بخاطر عشق به امام زمان و ائمه(ع) انتخاب کرده ام.

.

 



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۹
حسین کازرونی

دانلود مداحی دل خون تر از ابر و طوفان از محمود کریمی


 

دل خون تر از ابر و طوفان

غمگین تر از باد و باران

مانده به راه برادر

تنها ترین چشم گریان

من زینبم زینبم من

از غصه جان بر لبم من

اهش که بر سینه مانده

جانش که بر لب رسیده

نقش دلش شد عزای

یک بانوی قد خمیده

رفتی ندیدی که زینب

در کوچه ها در به در شد

در موج نامحرمان بود

با قاتلت همسفر شد

یادم نرفته نوایت

دل از من و نیزه ها برد

افتاد در پیش طفلت

سنگی که کنج لبت خورد

اه ای سفر کرده بازا

بازا و بنگر دوباره

این مرگ تدریجی من

جان دادن بی شماره

یادم نرفته که عباس

در اظطرابم نیامد

من ماندم و ناقه غم

اما رکابم نیامد


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۸
حسین کازرونی





پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۹
حسین کازرونی


بازیگر محجبه مصری با بیان این که سینمای ایران ثابت کرده که حجاب مانع نیست، می‌گوید: رفتار برخی از این بازیگران و هنرمندان محجبه همیشه از سوی رژیم مبارک رصد می‌شدند و به هر نحوی تحت آزار قرار می‌گرفتند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه مصری نورت، سهیر رمزی، بازیگر محجبه مصری با اشاره به مشکلات بازیگران محجبه در این کشور می‌گوید: هنرمندان محجبه به‌ویژه بازیگران تحت فشار شدید و شکنجه‌های [روحی] قرار دارند.

وی با اشاره به اقدامات رژیم مبارک علیه بازیگران محجبه می‌افزاید: آنان از هنرمندان محجبه جاسوسی می‌کردند و در زندگی خصوصی آنان دخالت می‌کردند و به هر نحوی تحت آزار و شکنجه قرار می‌گرفتند.

سهیر رمزی ادامه می‌دهد که: رفتار برخی از این بازیگران و هنرمندان محجبه همیشه از سوی رژیم مبارک رصد می‌شدند و همین کارها سبب جدایی آن هنرمندان از هنر و بازیگری شد.

این بازیگر مصری با اشاره به اینکه حجاب در مصر در وضعیت بحرانی قرار دارد، می‌گوید: نمی‌دانم چرا با زنان محجبه به‌ویژه در حوزه هنر و بازیگری به این طریق وحشتناک برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه حجاب مطلقا مشکلی با ذات درام ندارد، می‌افزاید: مثلا چندی پیش من را به خاطر استفاده از حجاب در یکی از سکانس‌ها که در خانه و نزد فرزندانم بودم مورد انتقاد قرار دادند و از من خواستند از حجاب استفاده نکنند اما من به آن سکانس اعتقاد داشتم.

در همین حال سهیر رمزی با اشاره به سینمای ایران می‌گوید: سینمای ایران در دوره اخیر توانسته است ثابت کند که حجاب مانع نیست و می‌توان از حجاب در فیلم‌ها استفاده کرد و حتی به جوایز بین‌المللی دست یافت.


وی می‌افزاید: ایرانی‌ها توانسته‌اند به سینمای خود رنگ و آب ایرانی بدهند و با حفاظت از اصول، اخلاق و ارزش‌های‌شان در عین حال از غرب تقلید نکنند و غرب را نیز دربرابر سینمای خود تسلیم کنند.




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۷
حسین کازرونی