زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: خداوند می‏ فرماید:

< ای فرزند آدم اگر چشمت‏ بخواهد تو را به حرام وادار کند ، من پلک‏ها را در اختیار تو قرار داده ‏ام ؛ پس آن‏ها را فروبند >

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم ابوالفضل نیکزاد صبح یکشنبه 27 تیر در حسینیه زینبیه شرق تهران واقع در خیابان طیب برگزار شد و پس از آن جهت تدفین به قطعه ۵۳ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل گردید.شهید مدافع حرم ابوالفضل نیکزاد متولد سال 63 و آخرین فرزند خانواده بود که 24 خرداد ماه سال جاری مصادف با هفتمین روز از ماه مبارک رمضان برای دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم، داوطلبانه به سوریه اعزام و چهارشنبه 23 تیرماه، بر اثر اصابت گلوله تک‌تیراندازهای داعش، به شهادت رسید. از شهید نیکزاد یک پسر ۲.۵ ساله به اسم «علی» به یادگار مانده است.




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۵
حسین کازرونی
جمعی از مدافعان حریم عفاف و حجاب شهرهای اصفهان و شیراز عصر دوشنبه بیست‌ویکم تیر 1395 همزمان با روز عفاف و حجاب از سی‌ و سه‌پل تا میدان آزادی اصفهان و در خیابان عفیف‌آباد شیراز تجمع کردند.




اجتماع عفاف و حجاب در خیابان عفیف‌آباد شیراز


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۹:۱۲
حسین کازرونی
اجتماع مدافعان حریم حجاب و عفاف دوشنبه ، بیست‌ویکم تیر 1395 با حضور اقشار مختلف مردم در تبریز و قم برگزار شد.






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۹:۰۶
حسین کازرونی
اجتماع مردمی حجاب و عفاف صبح یکشنبه بیست‌ویکم تیرماه و با هدف گسترش این فرهنگ و مطالبه از مسئولان برای حفظ و صیانت از فرهنگ عفاف و حجاب در میدان فلسطین برگزار شد.

به منظور پاسداشت اندیشه و گرامیداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی از ۱۹ تا ۲۵ تیر به نام "هفته عفاف و حجاب" نامگذاری شده و برنامه های متنوع فرهنگی در این هفته برگزار می شود.











موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۹:۰۳
حسین کازرونی
 
همایش روز ملی حجاب و عفاف عصر دوشنبه ۲۱ تیر در میدان آزادی تهران برگزار شد.به منظور پاسداشت اندیشه و گرامیداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی از ۱۹ تا ۲۵ تیر به نام " هفته عفاف و حجاب " نامگذاری شده و برنامه های متنوع فرهنگی در این هفته برگزار می شود.
 

 *** من خانواده ام را دوست دارم ***

 *** من خانواده ام را دوست دارم ***

 *** من خانواده ام را دوست دارم ***

 *** من خانواده ام را دوست دارم *** 

 

  *** من خانواده ام را دوست دارم ***

 

 *** من خانواده ام را دوست دارم *** 




 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۸:۵۷
حسین کازرونی
همایش ملی قیام مسجد گوهرشاد ظهر سه شنبه بیست‌ودوم تیر با حضور حجت‌الاسلام‌ محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در تالار شهر مشهد برگزار شد. حجت‌الاسلام‌ گلپایگانی در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش ملی قیام گوهرشاد گفت: انگلیسی‌ها کشف حجاب را برای جبران واقعه قیام تنباکو اجرایی کردند.










موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۸:۵۱
حسین کازرونی
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، «keep calm and carry on» احتمالا این عبارت برای شما آشنا باشد و اگر بر روی مانتوهای دخترانه و تیشرت های پسرانه آن را ندیده باشید، حتما در شبکه های اجتماعی با موج طنز آن روبه‌رو شده‌اید؛ اما احتمالا ندانید که این عبارت تاریخچه‌ای به قدمت جنگ جهانی دوم دارد. مثل هر مدِ تازه واردی که بدون شناخت وارد کشور می‌شود و سریع فراگیر می‌شد، این مد و لباس هم خیلی زود پخش شد تا جایی که im queen بر تن پسرها نشست و king شد طرح روی مانتوهای دخترانه.

حالا اصل این جمله یعنی چه و از کجا آمده است؟ آیا این جمله هم مثل هزاران عبارات لاتین است که بدسلیقگیِ برخی آن را مهمان لباس‌ها ما کرده یا پشت آن قصه‌ای وجود دارد؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۱
حسین کازرونی

به گزارش شیرازه به گزارش پرگون؛ پس از اطلاع رسانی در کانال تلگرامی پرگون ( Yon.ir/parguon ) مبنی بر ارسال تصاویر با حجاب از دختران زیر 9 سال به مناسبت روز عفاف و حجاب، تعدادی از هموطنان عزیز تصاویری را ارسال نمودند که در ادامه مشاهده خواهیم کرد.


خبرگزاری پرگون از تمامی پدر و مادرهایی که با ارسال تصاویر با حجاب فرزندانشان ما را در تهیه این بسته خبری یاری نمودند کمال تقدیر و تشکر را دارد.


1. فاطمه تقوی از کارزین - استان فارس:



2. زینب ابراهیمی از شهر کارزین - استان فارس:



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۳۶
حسین کازرونی

 

 

احیای شب نوزدهم ماه رمضان 1395 در امامزاده صالح تجریش

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۷
حسین کازرونی

 



احیای شب بیست‌ و‌ یکم ماه رمضان 1395 در اصفهان

 

 


احیای شب بیست‌و‌یکم ماه رمضان 1395 در اصفهان

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۶
حسین کازرونی

 

 



مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان بامداد دوشنبه هفتم تیر ماه 1395 با حضور مادران کودکان بیمار بستری در بیمارستان مفید برگزار شد.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۵
حسین کازرونی
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان بامداد دوشنبه هفتم تیر ماه 1395 با حضور اقشار مختلف مردم در امامزاده حسن(ع) تهران برگزار شد.

 



 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۴
حسین کازرونی





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۰۳
حسین کازرونی