زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: خداوند می‏ فرماید:

< ای فرزند آدم اگر چشمت‏ بخواهد تو را به حرام وادار کند ، من پلک‏ها را در اختیار تو قرار داده ‏ام ؛ پس آن‏ها را فروبند >

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳ ق.ظ

۰

تو چه با غیرت ، نگران چادر مادرت بودی

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳ ق.ظ


رضایت نامه را گذاشت جلوی مادرش. چه امضا بکنی ،چه امضا نکنی ، من میرم!  اما اگر امضا نکنی من خیالم راحت نیست.  شاید هم جنازه ام پیدا نشه!   در دل مادر آشوبی به پا شد.  رضایت نامه را امضا کرد.   پسر از شدت شوق سر به سر مادرش میگذاشت.  جنازه ام را که آوردند ، یه وقت خودت را گم نکنی .   بیهوش نشی هااا  چادرت را هم محکم بگیر!  تو چه با غیرت نگران چادر مادرت بودی  و برخی مردان شهر من چه راحت تر خودشان چادر از سر زنانشان برداشتند.  من از گفتن شرمنده ام ، شرم دارم!!! ...


رضایت نامه را گذاشت جلوی مادرش


چه امضا بکنی ،چه امضا نکنی ، من میرم!


اما اگر امضا نکنی من خیالم راحت نیست.


شاید هم جنازه ام پیدا نشه!


در دل مادر آشوبی به پا شد.


رضایت نامه را امضا کرد. 


پسر از شدت شوق سر به سر مادرش میگذاشت.


جنازه ام را که آوردند ، یه وقت خودت را گم نکنی .


بیهوش نشی هااا



چادرت را هم محکم بگیر!


تو چه با غیرت نگران چادر مادرت بودی


و برخی مردان شهر من چه راحت تر خودشان چادر از سر زنانشان برداشتند.


من از گفتن شرمنده ام ، شرم دارم!!! ...