زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: خداوند می‏ فرماید:

< ای فرزند آدم اگر چشمت‏ بخواهد تو را به حرام وادار کند ، من پلک‏ها را در اختیار تو قرار داده ‏ام ؛ پس آن‏ها را فروبند >

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۳۸ ب.ظ

۰

دانلود مداحی دل خون تر از ابر و طوفان از محمود کریمی


 

دل خون تر از ابر و طوفان

غمگین تر از باد و باران

مانده به راه برادر

تنها ترین چشم گریان

من زینبم زینبم من

از غصه جان بر لبم من

اهش که بر سینه مانده

جانش که بر لب رسیده

نقش دلش شد عزای

یک بانوی قد خمیده

رفتی ندیدی که زینب

در کوچه ها در به در شد

در موج نامحرمان بود

با قاتلت همسفر شد

یادم نرفته نوایت

دل از من و نیزه ها برد

افتاد در پیش طفلت

سنگی که کنج لبت خورد

اه ای سفر کرده بازا

بازا و بنگر دوباره

این مرگ تدریجی من

جان دادن بی شماره

یادم نرفته که عباس

در اظطرابم نیامد

من ماندم و ناقه غم

اما رکابم نیامد