زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: خداوند می‏ فرماید:

< ای فرزند آدم اگر چشمت‏ بخواهد تو را به حرام وادار کند ، من پلک‏ها را در اختیار تو قرار داده ‏ام ؛ پس آن‏ها را فروبند >

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ق.ظ

۰


بازیگر محجبه مصری با بیان این که سینمای ایران ثابت کرده که حجاب مانع نیست، می‌گوید: رفتار برخی از این بازیگران و هنرمندان محجبه همیشه از سوی رژیم مبارک رصد می‌شدند و به هر نحوی تحت آزار قرار می‌گرفتند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه مصری نورت، سهیر رمزی، بازیگر محجبه مصری با اشاره به مشکلات بازیگران محجبه در این کشور می‌گوید: هنرمندان محجبه به‌ویژه بازیگران تحت فشار شدید و شکنجه‌های [روحی] قرار دارند.

وی با اشاره به اقدامات رژیم مبارک علیه بازیگران محجبه می‌افزاید: آنان از هنرمندان محجبه جاسوسی می‌کردند و در زندگی خصوصی آنان دخالت می‌کردند و به هر نحوی تحت آزار و شکنجه قرار می‌گرفتند.

سهیر رمزی ادامه می‌دهد که: رفتار برخی از این بازیگران و هنرمندان محجبه همیشه از سوی رژیم مبارک رصد می‌شدند و همین کارها سبب جدایی آن هنرمندان از هنر و بازیگری شد.

این بازیگر مصری با اشاره به اینکه حجاب در مصر در وضعیت بحرانی قرار دارد، می‌گوید: نمی‌دانم چرا با زنان محجبه به‌ویژه در حوزه هنر و بازیگری به این طریق وحشتناک برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه حجاب مطلقا مشکلی با ذات درام ندارد، می‌افزاید: مثلا چندی پیش من را به خاطر استفاده از حجاب در یکی از سکانس‌ها که در خانه و نزد فرزندانم بودم مورد انتقاد قرار دادند و از من خواستند از حجاب استفاده نکنند اما من به آن سکانس اعتقاد داشتم.

در همین حال سهیر رمزی با اشاره به سینمای ایران می‌گوید: سینمای ایران در دوره اخیر توانسته است ثابت کند که حجاب مانع نیست و می‌توان از حجاب در فیلم‌ها استفاده کرد و حتی به جوایز بین‌المللی دست یافت.


وی می‌افزاید: ایرانی‌ها توانسته‌اند به سینمای خود رنگ و آب ایرانی بدهند و با حفاظت از اصول، اخلاق و ارزش‌های‌شان در عین حال از غرب تقلید نکنند و غرب را نیز دربرابر سینمای خود تسلیم کنند.