زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: خداوند می‏ فرماید:

< ای فرزند آدم اگر چشمت‏ بخواهد تو را به حرام وادار کند ، من پلک‏ها را در اختیار تو قرار داده ‏ام ؛ پس آن‏ها را فروبند >

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

۰

چادر خاکی

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

   بعضی وقتها که دل چادرم از اینهمه طعنه و تهمت می شکند ...  بر می دارمش با هم می رویم گلزار شهدا  چند تا وصیت نامه هم برایش می خوانم  حرفهای قشنگشان را برایش تکرار می کنم  دل دو تایمان باز می شود ...  عاشق تر از همیشه بر می گردیم خانه...  فقط کاش قسمتم بشود ببرمش مدینه  تا داستان مظلومیت بی بی را با چادر خاکی برایش تعریف کنم...     به نقل از : حریم
 

بعضی وقتها که دل چادرم از اینهمه طعنه و تهمت می شکند ...

بر می دارمش با هم می رویم گلزار شهدا

چند تا وصیت نامه هم برایش می خوانم

حرفهای قشنگشان را برایش تکرار می کنم

دل دو تایمان باز می شود ...

عاشق تر از همیشه بر می گردیم خانه...

فقط کاش قسمتم بشود ببرمش مدینه

تا داستان مظلومیت بی بی را با چادر خاکی برایش تعریف کنم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
حسین کازرونی