زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

پوستر ها و تصاویر جالب از حجاب زنان مسلمان

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: خداوند می‏ فرماید:

< ای فرزند آدم اگر چشمت‏ بخواهد تو را به حرام وادار کند ، من پلک‏ها را در اختیار تو قرار داده ‏ام ؛ پس آن‏ها را فروبند >

طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ب.ظ

۰

 

 

 

دانلود فایل صوتی ترانه ی " یار تلگرامی من! "



یار تلگرامی من! همرهِ آنلاین منی
واتساپی و وایبر من، فیس من و لاین منی  


حک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سفید!  
چت می‌کنیم تا خود صبح، بحثای علمی و مفید!  


صحبت فرهنگی ما، ناز و قشنگه همه جاش  
خنده و قلب و گل و ماچ، جورواجوره استیکراش  


دست من و تو داره به زندگیمون گند میزنه
آدم اینترنتی از خواب و خوراک دل میکنه  

همسر بالقوه‌ی من! اه چه قَدَر غر میزنی  
استیکر ساده نده، خیر سرت عشق منی!


شک داری بیخود تو به من، گنده نکن ماجرا رو
سخت میگیری جون خودت! ول بکن این بازیا رو


عشق تلگرامی ما، پاکه! نترس از هوساش
محرم و نامحرمی هم، خوبه ولی باشه به جاش!


دست من و تو باید این پرده‌ها رو پاره کنه
کی میتونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه؟

خواهر ایمانی من! با هر کسی قاطی نشو
استیکره خنده نزن، آسه بیا آسه برو!


کار من و تو اخوی، رفتارای منشوری نیس
کار تو حتما میکشه اینجوری آخر به پلیس!


کج بذارین پا توی نت، فرقی نداره تو یا اون
با سند و مدرک چت، رو میشه دست دوتاتون


تازه اگه فرض مثال در برین از دست فتا
وقتی که مردین میبرن هردوتونو پیش خدا!

یار تلگرامی من! همره آنلاین منی
واتساپی و وایبر من، فیس من و لاین منی  

یار تلگرامی من! شکلک ناموسی نده
حرفای اونجوری نزن، خیلی بده خیلی بده

یار تلگرامی من! بسه دیگه این همه چت  
خسته شدم، جون ندارم، ول کن آقا جون ننت!



دانلود فایل صوتی ترانه ی " یار تلگرامی من! "